Mějte svoji peněženku, mobil, klíče a doklady vždy po ruce a pod kontrolou. Některé žluté italské crossbody novinky se dají nosit i jako praktické tašky přes rameno. Mezi naše nejoblíbenější crossbody patří luxusní tašky přes rameno z pravé italské kůže. Oblíbené jsou mezi ženami i muži. Hledáte nadčasový dárek, který potěší a hlavně bude využíván? Naše žluté italské crossbody novinky tašky budou mít zaručený úspěch.
Žlutá
Máte vybrány produkty ve
žluté barvě, případně produkty, kde převažují odstíny žluté barvy. Zahrnujeme sem i produkty ve zlatých, citronových, hořčicových, vanilkových a šampaň odstínech. Žlutá je výborná kontrastní barva na zvýraznění detailů. Zajímavé jsou kombinace s modrou, tyrkysovou či pudrovou barvou. Na žluté barvě je něco, co vyzařuje štěstí, a proto není divu, že ji tolik lidí tak rádo nosí. Je to perfektní odstín, který do vašeho šatníku vnese trochu optimismu, a na výběr je tolik různých odstínů, že si určitě najdete ten, který vám bude dokonale slušet. Pokud hledáte letní odstín, vsaďte na citrónovou nebo narcisově žlutou. Tyto barvy vypadají skvěle s denimem a okamžitě rozzáří váš outfit. Pro tlumenější vzhled žluté zvolte hořčičnou nebo medovou – tyto odstíny fungují dobře v chladnějších měsících a lze je kombinovat s tmavšími barvami, jako je černá nebo námořnická. Ať už se chcete vyjádřit, nebo chcete věci držet nenápadně, žlutá je pro vás rozhodně ta pravá!
Italský
Italská móda je synonymem elegance a luxusu. Po nástupu levné zahraniční konkurence byla sice na nějaký čas téměř zapomenuta, ale poslední dobou se opět vrací a nabízí zajímavou módu již v relativně dostupných cenových relacích. Italský textilní a módní průmysl není jen několik světoznámých značek, ale jsou to tisíce malých výrobců a dílniček, ve kterých vzniká stylová a kvalitní móda. Nekopírujeme naši konkurenci ze západu, která dováží stovky kontejnerů módy z Bangladéše (protože Čína již je drahá), ale snažíme se nabídnout zajímavé alternativy evropské módy. Jestli je to udržitelný trend, tak to ukáže budoucnost. Zatím to spíše vypadá, že čím více se hovoří o udržitelné módě, tím více zákazníků hledá slevy a ty nejlevnější produkty...