Růžová
Máte vybrány produkty v
růžové barvě, případně produkty, kde převažují odstíny růžové barvy. Zahrnujeme sem i produkty v lila, fuchsiových, bodlákových a starorůžových odstínech. Růžová je barvou romantiky a symbolem mládí. Zajímavé jsou kombinace růžové se světle modrou, hnědou i šedou barvou. Pokud jde o módu, růžová barva zažívá v posledních letech docela návrat. Už to není jen pro malé holčičky! Ve skutečnosti se stále více žen obrací k tomuto krásnému odstínu, pokud jde o jejich oblečení a doplňky. A my vidíme proč! Růžová je ženská, aniž by byla příliš dívčí, šik a přesto hravá a lichotí téměř každému tónu pleti. Navíc je to prostě zábava nosit! Pokud chcete do svého šatníku přidat nádech růžové, ale nejste si jisti, kde začít, zde je několik skvělých nápadů.
Velikost S
Máte vybránu
velikost S (z anglického Small, neboli malá velikost). Do této skupiny zahrnujeme dámské oblečení od velikosti 36 do velikosti 42 a případně i oversized oblečení vhodné pro postavu velikosti S. Jedná se pouze o přibližné zařazení pro snadnější filtraci zboží. Pro přesné rozměry vždy zkontrolujte tabulku velikostí uvedenou u každého produktu. Máte pak mnohem větší jistotu, že Vám bude vybraná velikost vyhovovat. Známe boj s hledáním oblečení, které dobře sedí a dobře vypadá. Zdá se, že módní průmysl vychází vstříc buď velmi malým, nebo velmi velkým ženám, takže ty z nás uprostřed se cítí vynechány. Ale nezoufejte! Pro dámské oblečení velikosti S existuje spousta stylových možností. Takže tady to máte – jen pár nápadů, které vám pomohou začít s hledáním módního oblečení velikosti S. S tolika skvělými možnostmi, které jsou k dispozici, není důvod se spokojit s něčím méně než dokonalým!
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.
Bez vzoru
Hledáte jednoduchost a eleganci? Zkuste tyto produkty
bez vzoru. Zajímavé vícebarevné i jednobarevné provedení. Krásné a čisté barvy vyniknou i bez potisku. Oblečení bez vzoru se hodí pro každou příležitost a výborně se vzájemně kombinuje. Vybírejte barvy podle Vašeho vkusu.