Nově naleznete v této kategorii i luxusní kolekce podprsenek z udržitelných ekologických materiálů. Udělejte si radost krásným dárkem, který lahodí oku a pohodlně se nosí. Všechny podprsenky jednobarevné fair trade velikost 75c skladem, odesíláme ještě dnes. Push-up podprsenky, gelové, sportovní i kojící a těhotenské podprsenky i v nadměrných velikostech až do velikosti 105H.
Velikost podprsenky 75C
Podprsenky ve velikosti 75C mají následující rozměry: obvod pod prsy 73-77 cm, obvod přes prsa 91-93 cm. Když se rozhodnete pro naší podprsenku velikosti 75C, máte zaručeno, že je vyrobena z příjemného materiálu. Klasické stretchové podprsenky z kombinace elastanu a polyamidu, podprsenky z přírodních materiálů, bio bavlny, bambusu a nově i konopí. Vytvarujte Vaše ňadra v kvalitních podprsenkách. Nabízíme podprsenky od různých evropských výrobců. Velikosti se mezi výrobci drobně liší. Někteří výrobci používají klasické evropské číslování, jiní využívají mezinárodní číslování velikostí. Přesné rozměry našich podprsenek zjistíte ve velikostních tabulkách u každého produktu. Věnujte čas měření a výběru správné velikosti podprsenky.
Jednobarevný
Kategorie produktů v
jednobarevném vzoru. Jedná se o univerzální a velice oblíbený vzor tvořený jednou barvou bez dalších ozdob a bez potisku. Jednobarevný vzor se velmi dobře kombinuje a oblečení i módní doplňky v jedné barvě spolu tvoří čistý celek. Použitím tohoto vzoru u oblečení dodáme svému outfitu výraz elegance a formálnosti. Pokud chcete do svého šatníku přidat trochu nápadu, zvažte upuštění od potisků a na jednobarevné produkty. Monochromatické oblékání je v podstatě, když se budete držet jedné barevné rodiny pro celý váš outfit. A i když to může znít nudně, ve skutečnosti to může být docela nápadné – zvláště pokud se rozhodnete pro neočekávaný odstín nebo smícháte různé odstíny dohromady. Na jednobarevném oblečení je skvělé, že se neuvěřitelně snadno upravuje. Chcete-li vzhled vylepšit, jednoduše najděte kousky ve stejné barevné paletě a poskládejte je dohromady. Například, pokud se chcete obléknout do černé, můžete černé sako spárovat s kalhotami nebo sukní a topem. Nebo, pokud se cítíte odvážně, zkuste namíchat různé odstíny stejné barvy – jako když zkombinujete světle modrou halenku s tmavšími námořnickými kalhotami. Samozřejmě existuje nekonečně mnoho způsobů, jak nosit jednobarevné oblečení v závislosti na barvách, které si vyberete a jak svůj outfit poskládáte. Ale ať už zvolíte celočerný komplet nebo něco zářivějšího, vězte, že tento trend je šik, stylový a zcela nositelný pro každodenní život.
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.