Nově naleznete v této kategorii i luxusní kolekce podprsenek z udržitelných ekologických materiálů. Udělejte si radost krásným dárkem, který lahodí oku a pohodlně se nosí. Všechny luxusní elegantní podprsenky fair trade velikost 80c skladem, odesíláme ještě dnes. Push-up podprsenky, gelové, sportovní i kojící a těhotenské podprsenky i v nadměrných velikostech až do velikosti 105H.
Velikost podprsenky 80C
Podprsenky ve velikosti 80C mají následující rozměry: obvod pod prsy 78-82 cm, obvod přes prsa 96-98 cm. Když se rozhodnete pro naší podprsenku velikosti 80C, máte zaručeno, že je vyrobena z příjemného materiálu. Klasické stretchové podprsenky z kombinace elastanu a polyamidu, podprsenky z přírodních materiálů, bio bavlny, bambusu a nově i konopí. Vytvarujte Vaše ňadra v kvalitních podprsenkách. Nabízíme podprsenky od různých evropských výrobců. Velikosti se mezi výrobci drobně liší. Někteří výrobci používají klasické evropské číslování, jiní využívají mezinárodní číslování velikostí. Přesné rozměry našich podprsenek zjistíte ve velikostních tabulkách u každého produktu. Věnujte čas měření a výběru správné velikosti podprsenky.
Elegantní
V této kategorii pro Vás zobrazujeme
elegantní produkty. Jedná se o oblečení či módní doplňky, které můžete využít při slavnostnějších příležitostech. Naše elegantním oblečení je pohodlné na nošení a velmi slušivé. Chcete dobře vypadat a cítit se uvolněně? Kupte si ty nejkrásnější kousky z naší elegantní módy. Existuje mnoho různých typů stylu. Styl lze popsat jako konkrétní způsob, jakým se něco dělá, nebo konkrétní vzhled, který někdo má. Elegantní styl lze vnímat jako typ krásy, který je nadčasový a klasický. Často zahrnuje rafinovanost, dobrý vkus a eleganci. Pokud jde o módu, elegantní styl obvykle znamená sofistikované a šik oblečení, které je vhodné pro danou příležitost. Pro dosažení elegantního vzhledu jsou důležité i doplňky. Mohou zahrnovat položky, jako jsou šperky, značkové kabelky a stylové boty. Vlasy a make-up by měly být také dobře upravené a vyleštěné. Elegantní outfit není kompletní bez správného přístupu k němu. Sebedůvěra je klíčem k dosažení elegantního vzhledu. Je důležité, abyste se chovali s grácií a vyrovnaností a přitom vypadali přirozeně. Z celého vašeho bytí by měl vyzařovat nádech sofistikovanosti – od způsobu, jakým chodíte, až po způsob, jakým mluvíte. Chcete, aby si lidé všimli vašeho úžasného smyslu pro styl, ale ne na úkor toho, že budete vypadat, jako byste se příliš snažili nebo jste na to všechno domýšliví! Nezapomeňte si odpočinout a užít si nošení svého báječného elegantního kompletu!
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.