Nově naleznete v této kategorii i luxusní kolekce podprsenek z udržitelných ekologických materiálů. Udělejte si radost krásným dárkem, který lahodí oku a pohodlně se nosí. Všechny podprsenky bez vzoru fair trade s kosticemi skladem, odesíláme ještě dnes. Push-up podprsenky, gelové, sportovní i kojící a těhotenské podprsenky i v nadměrných velikostech až do velikosti 105H.
S kosticemi
Dopřejte Vašim prsům pořádnou oporu a vyberte si podprsenku či horní díl plavek
s kosticemi. Ty Vám pomohou vytvarovat a celkově pozvednout Vaše prsa. Správě vybraná velikost kostice obkrouží celé ňadro a bude směřovat do podpaží. Dobrou velikost a tvar poznáte i tak, že Vás podprsenka nebo plavky nebudou tlačit. Nezapomeňte při oblékání prsa lehce nadzvednout a kostice vložit pod ně. Ne každé ženě vyhovuje nosit podprsenku s kosticemi celý den. Po příchodu z pláže si plavky s kosticemi vyměňte za pohodlnou sportovní podprsenku bez kostic a přehoďte na vrch sportovní top či letní volné šaty. Podprsenka s kosticí je podprsenka, která používá tenký půlkulatý drát, známý jako kostice, k podpoře prsou. Podpora prsou v podprsenkách je stále kontroverznější od konce 20. století, kdy ženy začaly prosazovat své právo vybrat si, jak se oblékají a jaký typ spodního prádla nosí. Zatímco někteří tvrdí, že podprsenky s kosticí jsou nepohodlné a mohou způsobit zdravotní problémy, jako je bolest prsou nebo mastitida, jiní je považují za podpůrné a pohodlné. Existuje jen málo vědeckých důkazů na podporu obou stran debaty. První patent na podprsenku s kosticemi byl vydán v roce 1889 Fredricku Herrmannovi, ale až v roce 1907 představila Helena Rubinstein první komerčně úspěšný model s názvem „La Grecque“. Kostice byly zpočátku vyrobeny z oceli nebo mědi, ale později byly z důvodu pohodlí nahrazeny kovovými dráty potaženými plastem. V roce 1938 více než dvě třetiny všech amerických žen nosily nějakou formu podprsenky, přičemž polovina z nich byla s kosticemi. Popularita bikin po 2. světové válce vedla k dalším změnám v designu podprsenky, včetně více odhalujících stylů dekoltu, které kladly ještě větší důraz na podporu prsou. Dnes je na trhu k dispozici mnoho různých typů a stylů podprsenek s kosticí, od možností plného krytí pro každodenní nošení až po sexy push-up vzory určené pro zvláštní příležitosti. Bez ohledu na to, jaké jsou vaše osobní preference, určitě existuje možnost, která je pro vás ideální!
Bez vzoru
Hledáte jednoduchost a eleganci? Zkuste tyto produkty
bez vzoru. Zajímavé vícebarevné i jednobarevné provedení. Krásné a čisté barvy vyniknou i bez potisku. Oblečení bez vzoru se hodí pro každou příležitost a výborně se vzájemně kombinuje. Vybírejte barvy podle Vašeho vkusu.
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.