Naše nabídka dámských sukní je téměř nevyčerpatelná. Nově sukně z udržitelných materiálů, lněné a konopné sukně z naší šicí dílny, bio-bavlněné eko sukně. Vše pro vykouzlení ženského a atraktivního outfitu. Dlouhé sukně zakryjí drobné nedostatky, krátké sukně jsou perfektní oblečení do teplých dnů. Společenské midi sukně do kanceláře i na pracovní schůzku. Chcete se cítit opravdu žensky? Zvolte sukni místo džínsů. Elegantní sukně kombinujte s botami na vysokém podpatku, sportovní sukně doplňte dámskými teniskami. Dámské sukně od velikosti XS do velikosti 5XL.
Bílá
Zvolili jste kategorii produktů v
bílé barvě, případně produkty, kde bílá barva převažuje. Zahrnujeme sem i produkty ve světlých krémových odstínech. Bílá je neutrální odstín a lze ji vhodně kombinovat se všemi ostatními barvami. Pozor ale na kombinaci různých odstínů bílé barvy. Méně výrazné bílé odstíny budou v kombinaci s jasnou bílou barvou vypadat šedě a zašle. Bílá je barvou čistoty, čistoty a neutrality. Bílá znamená nové začátky, svěžest a nevinnost. Bílá barva má také uklidňující účinek. Není divu, že mnoho kultur spojuje barvu s dobrotou a pozitivními věcmi. Například v Číně a Japonsku bílá představuje štěstí a štěstí. Nevěsta nosí v den svatby bílou barvu, která symbolizuje její čistotu. Bílá je také vnímána jako známka čerstvosti (vzpomeňme na mléko nebo nově napadlý sníh), což může dodávat produktům přitažlivě čistý vzhled. Pokud jde o interiérový design nebo módní volby, bílá může vytvořit pocit prostornosti nebo čistoty – ideální pro malé byty nebo přeplněné skříně! Bílá barva může zprostředkovat jednoduchost a sofistikovanost zároveň.
Velikost M
Máte vybránu
velikost M (z anglického Medium, neboli střední velikost). Do této skupiny zahrnujeme dámské oblečení od velikosti 40 do velikosti 46 a případně i oversized oblečení vhodné pro postavu velikosti M. Jedná se pouze o přibližné zařazení pro snadnější filtraci zboží. Pro přesné rozměry vždy zkontrolujte tabulku velikostí uvedenou u každého produktu. Máte pak mnohem větší jistotu, že Vám bude vybraná velikost vyhovovat. Dámské oblečení velikosti M je skvělou variantou pro ty, kteří se chtějí pochlubit svými křivkami. Na trhu je k dispozici široká škála dámského oblečení velikosti M, což znamená, že si vybere každý. Móda ušla v posledních letech dlouhou cestu a nyní existují stylovější a lichotivější možnosti než kdykoli předtím. Ať už hledáte něco neformálního nebo formálního, určitě najdete dámský oděv velikosti M, který bude vyhovovat vašim potřebám. Existuje také spousta možností, pokud jde o aktivní oblečení. Bez ohledu na to, jaký je váš osobní styl, není důvod, proč nemůžete najít módní oblečení velikosti M, které byste mohli přidat do svého šatníku. S tolika skvělými možnostmi, které jsou k dispozici, je snadné sestavit všestrannou kolekci kousků, které vám umožní vyjádřit se, jak uznáte za vhodné.
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.